Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Is het bezoeken van een hotel veilig?
Landhotel Heuvelzicht is ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er alles aan de risico’s tot een minimum te beperken. U kunt daar zelf ook aan bijdragen door de richtlijnen en aanwijzingen op te volgen.

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Ja, uiteraard kunt u bij ons ontbijten. Vanwege de extra hygiënemaatregelen is alleen de organisatie en opzet wel anders dan u gewend bent.

Ik heb me bedacht. Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
Ja, om u gerust te stellen in deze onzekere periode, bieden wij u gratis omboekgarantie aan, zodat u uw geld niet kwijt bent en u altijd de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment.

Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?
Jazeker. Wij verwachten dat onze gasten ook verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen gezondheid en de veiligheid van medegasten en onze personeelsleden. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om tot op de dag van aankomst uw boeking te wijzigen. Klik hier voor meer informatie over de omboekgarantie.

Landhotel Heuvelzicht gaat gelukkig weer open. Benieuwd hoe wij volledig voorbereid zijn om u te ontvangen met maximale bescherming tegen besmetting? Bekijk onze COVID-19 maatregelen.