Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Is het bezoeken van een hotel veilig?
Landhotel Heuvelzicht is ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er alles aan de risico’s tot een minimum te beperken. U kunt daar zelf ook aan bijdragen door de richtlijnen en aanwijzingen op te volgen.

Kan ik nog steeds gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Ja, uiteraard kunt u bij ons ontbijten. Vanwege de extra hygiënemaatregelen is alleen de organisatie en opzet wel anders dan u gewend bent.

Kan ik ook Dineren?                                                                                                                                                                                                                                                                                     Ja, uiteraard kunt u bij ons dineren. Vanwege de extra hygiënemaatregelen is alleen de organisatie en opzet wel anders dan u gewend bent.

Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?
Jazeker. Wij verwachten dat onze gasten ook verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen gezondheid en de veiligheid van medegasten en onze personeelsleden. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om tot op de dag van aankomst uw boeking te wijzigen.Dit geld natuurlijk uitsluitend in geval van Corona gerelateerde omstandigheden. Daarnaast gelden de normale UVH- Annulerings Voorwaarden.

Landhotel Heuvelzicht gaat gelukkig weer open. Benieuwd hoe wij volledig voorbereid zijn om u te ontvangen met maximale bescherming tegen besmetting? Bekijk onze COVID-19 maatregelen.